شوخی کردن با یک نفر روی متن می تواند یک راه سرگرم کننده و بی ضرر برای کم کردن روحیه و ایجاد خنده در روز شما باشد. در اینجا هشت مرحله وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا با موفقیت در مورد پیامک با کسی شوخی کنید:

مرحله 1: هدف مناسب را انتخاب کنید فردی را انتخاب کنید که حس شوخ طبعی خوبی داشته باشد و از این شوخی قدردانی کند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که شخصی که انتخاب می کنید از این شوخی ناراحت یا آزرده نمی شود.

مرحله 2: برای شوخی خود برنامه ریزی کنید در مورد نوع شوخی که می خواهید انجام دهید تصمیم بگیرید. گزینه های مختلفی وجود دارد، مانند اخبار جعلی، تظاهر به شخص دیگری یا ایجاد یک موقعیت طنز. به این فکر کنید که چه چیزی بدون ایجاد آسیب یا ناراحتی باعث خنده گیرنده می شود.

مرحله 3: جمع آوری اطلاعات اگر جعل هویت شخصی یا ایجاد یک سناریوی تخیلی هستید، تمام اطلاعات لازم را جمع آوری کنید تا شوخی خود را باورپذیرتر کنید. این ممکن است شامل جزئیاتی در مورد یک رویداد جعلی، یک داستان ساختگی، یا دانش در مورد شخصی باشد که وانمود می کنید.

مرحله 4: مکالمه متنی خود را تنظیم کنید یک مخاطب جدید در تلفن خود با نامی که مطابق با شوخی شما باشد ایجاد کنید. این کمک می کند تا عنصری از اصالت به شوخی شما اضافه شود. مطمئن شوید که شماره تلفن صحیح آنها را در مخاطبین خود ذخیره کرده اید.

مرحله ۵: پیام خود را بسازید یک پیام متنی بنویسید که با شوخی‌ای که برنامه‌ریزی کرده‌اید مطابقت داشته باشد. خلاق باشید و سعی کنید آن را تا حد امکان متقاعد کننده کنید. از زبان و لحن مناسب استفاده کنید تا واقعی به نظر برسد.

مرحله ۶: پیام شوخی ارسال کنید هنگامی که از پیام خود راضی شدید، آن را به هدف خود ارسال کنید. به یاد داشته باشید که مراقب واکنش آنها باشید و در صورت نیاز آن را تنظیم کنید. ضروری است که پاسخ آنها را بسنجید و مطمئن شوید که از شوخی لذت می برند.

مرحله 7: شوخی را فاش کنید پس از دادن مدتی به آنها برای واکنش نشان دهید که این یک شوخی بوده است. شما می توانید این کار را با ارسال یک پیام تکمیلی انجام دهید یا اگر فرصت دارید به سادگی به آنها بگویید. قبل از اینکه شوخی بیش از حد پیش برود یا باعث سوء تفاهم شود حتما این کار را انجام دهید.

مرحله 8: از خنده لذت ببرید در نهایت، از خنده لذت ببرید و یک خنده خوب را با هدف خود به اشتراک بگذارید. مهم است که شوخی را با روحیه خوب انجام دهید و از ایجاد احساسات منفی خودداری کنید. به یاد داشته باشید، هدف این است که از آن لذت ببرید و لحظاتی آرام بسازید.

12 روش ساده برای شوخی کردن از طریق متن:

اگر به‌دنبال ایده‌های خاصی در مورد نحوه شوخی کردن با شخصی بر روی متن هستید، در اینجا دوازده راه ساده برای شروع وجود دارد:

  1. تصحیح خودکار فیاسکو: تنظیمات تصحیح خودکار تلفن خود را تغییر دهید تا کلمات رایج را با گزینه های خنده دار یا پوچ جایگزین کنید. در حال تقلا برای ارسال پیام‌های منسجم باشید.
  2. اخبار جعلی: برایشان پیامکی بفرستید که ادعا کند اتفاقی خارق‌العاده افتاده است، مانند حمله بیگانگان یا مشاهده افراد مشهور. قبل از اینکه فاش کنید همه چیز یک شوخی بود، تعلیق را ادامه دهید.
  3. سردرگمی شماره اشتباه: وانمود کنید که شخص دیگری هستید و با او صحبت کنید که انگار شماره اشتباهی گرفته اند. با سردرگمی آنها کمی لذت ببرید.
  4. داستان شکلک: داستانی را فقط با استفاده از شکلک بنویسید و برای آنها ارسال کنید. ببینید آیا آنها می توانند معنای پشت پیام رمزآلود شما را رمزگشایی کنند.
  5. بازی اشعار: متن آهنگ را به ترتیب تصادفی برای آنها ارسال کنید و ببینید آیا می توانند آهنگ یا هنرمند را به درستی حدس بزنند. خطوط را با هم مخلوط کنید تا چالش برانگیزتر شود.
  6. تظاهر به هوش مصنوعی کنید: مانند یک ربات چت هوش مصنوعی پیشرفته عمل کنید و به پیام‌های آن‌ها با پاسخ‌های طنز یا مزخرف پاسخ دهید. این کار را ادامه دهید تا زمانی که به نتیجه برسند.
  7. Photoshop Prank: با استفاده از نرم‌افزار ویرایش عکس، عکسی از آن‌ها را ویرایش کنید و آن را با تغییری خنده‌دار برگردانید. مطمئن شوید که واضح است که تصویر تغییر کرده است.
  8. متن‌های سفر در زمان: پیام‌هایی از آینده برای آنها ارسال کنید و ادعا کنید که خود آینده آنها هستید. در مورد رویدادهای آینده به آنها نکاتی بدهید یا پیش بینی های خنده دار انجام دهید.
  9. ترفند صدا به متن: از یک برنامه تبدیل صدا به متن برای ارسال پیام‌هایی که به طرز خنده‌داری نادرست هستند استفاده کنید. کاری کنید که به نظر برسد با فناوری روزگار سختی دارید.
  10. حساب جعلی: یک حساب رسانه اجتماعی جعلی ایجاد کنید و به عنوان یک شخصیت خیالی یا افراد مشهور شروع به ارسال پیام به آنها کنید. ببینید چقدر طول می‌کشد تا بفهمند این یک شوخی است.
  11. شناسه تماس گیرنده جعلی: از یک سرویس جعل شناسه تماس گیرنده برای ارسال پیام های متنی از شماره دیگری برای آنها استفاده کنید. آنها را با پیام های ناشناس اشتباه بگیرید یا وانمود کنید که کسی هستید که می شناسند.
  12. شوخی با پاسخ خودکار: یک پاسخ خودکار در تلفن خود تنظیم کنید تاپاسخ های خنده دار یا پوچ به متون آنها ارسال می کند. قبل از فاش کردن شوخی، مدتی آن را ادامه دهید.

اینها فقط چند ایده برای شروع هستند، اما با خیال راحت خلاقیت به خرج دهید و شوخی های خود را به دست آورید!

سه مرجع معتبر که در تهیه این مقاله از آنها استفاده شده:

  1. Lifehacker: Lifehacker یک وب سایت محبوب است که نکات، ترفندها و توصیه هایی را در مورد موضوعات مختلف از جمله شوخی و شوخی ارائه می دهد. این پیشنهادات عملی برای شوخی کردن با کسی بر سر متن به شیوه ای آرام ارائه می دهد.
  2. Reader’s Digest: Reader’s Digest یک مجله معروف و پلت فرم آنلاین است که طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله طنز و جوک های کاربردی را پوشش می دهد. اغلب مقالاتی درباره شوخی‌ها ارائه می‌کند و الهام‌بخش شوخی‌های بی‌ضرر در متن است.
  3. BuzzFeed: BuzzFeed یک شرکت رسانه دیجیتالی است که به دلیل محتوای سرگرم‌کننده‌اش، از جمله فهرست‌ها و مقاله‌هایی درباره شوخی‌ها و طنز، شناخته شده است. ایده‌ها و نمونه‌های متعددی از شوخی‌ها را ارائه می‌کند که می‌توان آنها را از طریق پیام‌های متنی اجرا کرد.

در حالی که این منابع اطلاعات مفید و الهام‌بخشی را ارائه می‌دهند، همیشه مهم است که احتیاط کنید و احساسات و ترجیحات شخصی را که دارید شوخی می‌کنید در نظر بگیرید.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...